Leuanvetotanko oveen ilman ruuveja

5 mainiota syytä ostaa

Niskat jumissa, ajatus ei luista ja olomuoto on muutenkin ryhditön…osta leuanvetotanko, ja voit aloittaa matkasi kohti ryhdikkäämpää huomista!
Eikö aikasi riitä säännölliseen salilla käyntiin, vai onko kuntosali liian kaukana. Pääset hyvään alkuun oman kehon painolla, sekä esimerkiksi ostamalla kotiisi leuanvetotangon!
Onko sinulla selkäkipuja? Osta leuanvetotanko, ja pääset roikkumalla lisäämään tilaa selän nikamiin, jotka painuvat päivän aikana…
Onko ylävartalosi heikko, ja käsivarret kuin pulkannarut? Osta leuanvetotanko, näin voit treenata silloin kuin haluat! Unohda siis pulkannarut!
Löitkö vetoa kaverisi kanssa, kumpi vetää vuoden loppuun mennessä enemmän leukoja? Osta leuanvetotanko, näin pääset treenaamaan pieniä määriä…säännöllisesti!
Tilaa Leuanvetotanko vaikka heti netistä!

Tilaa nopeasti ja helposti netistä suoraan kotiisi

Katso täältä

Leuanvetotanko oveen

Tuntuuko sinusta, että arki ajaa ylitsesi? Päivät vain lipuvat ohitsesi ja jälleen kerran huomaat salilla käynnin jääneen huomiseen? Tilannetta ei yhtään helpota se, että istut päivät pitkät tietokoneen äärellä ja huomaat jumissa olevan ajatuksesi lisäksi, myös hartioiden jumiutuvan samaan tahtiin takkuavan ajatuksesi kanssa. Tiedät, voi kyllä tiedät- että sinun olisi tehtävä asialle jotain, mutta mistä ihmeestä saat tarpeeksi energiaa asian hoitamiseen? Voimme lohduttaa sinua, että et ole tämän asian kanssa yksin. Monet muut kamppailevat tämän saman asian kanssa, jossa peilistä katsoo päivä päivältä aina vain väsyneempi ja ryhdittömämpi hahmo.

STOP!

Nyt on sinun vuorosi toimia, ensinnäkin, liikkuminen ei ole kiinni salijäsenyydestä, uusista jumppatrikoista tai trendikkäästä BPA- vapaasta juomapullosta. Kyllä, näillä on oma osansa asiassa, mutta tärkeämpää on ottaa se ensimmäinen askel. Maratonkin aloitetaan ensimmäisellä askeleella, samoin sinun hyvinvoinnin kohentaminen. Hanki kotiisi leuanvetotanko, tämä on edullinen ja varsin kätevä väline, jonka avulla pystyt aloittamaan virkeämmän olotilan, vaikkapa heti aamusta.

Sijoita leuanvetotanko johonkin näkyvään paikkaan

Poissa silmistä, poissa mielestä! Samoin on myös leuanvetotangon kanssa. Älä siis jemmaa tankoa mihinkään kodin pimeimpään nurkkaan, sillä sinne se myös helposti unohtuu. Laita leuanvetotanko paikkaan, jossa olet vähintäänkin kolauttamassa päätäsi siihen joka kerta kun kävelet sen ohi. Sijoita leuanvetotanko paikkaan, jossa et voi yksinkertaisesti olla huomaamatta sitä... ja mitä silloin tapahtuu? Muuta arjessasi yhtä hyvin pientä rutiinia, siten että saat leuanvetotangon päivittäiseen käyttöösi.

Uudet rutiinit

Siinä missä pelkkä salijäsenyys ei muokkaa sinun ulkomuotoasi, ei pelkkä leuanvetotanko myöskään tee pelkällä olemassaololla sinun kroppaasi voimakkaammaksi. Mieti mikä olisi se hetki, jolloin sinun on helpointa sisällyttää tämä leuanveto sinun arkeesi? Onko se aamurutiinien jälkeen? Noudatatko Sarasvuon ohjeita, joissa kroppa täytyy saada liikkeelle, venytellen, herätellen sekä vahvistaen. Mitä jos otat tähän samaan aamujumppaan lisäksi leuanvetotangon?

Etkö pysty, kykene tai jaksa?

Haluatko leuanvetotangon, mutta se tarkoittaa samalla, että sinun tulisi pystyä vetämään leukoja? Tiedätkö, me kaikki aloitamme jossain vaiheessa jonkin uuden asian ja tämä asia vaatii opettelua. Siinä missä juoksulenkki vaatii kunnollisen pohjatyön, vaatii leuanveto myös huolellisen aloituksen.

Tavoitteena vetää leukoja? Aseta tavoita, ja tee töitä sen eteen, että voit saavuttaa sen. Mikäli et saa vedettyä yhtään leukaa, aloita roikkumisella! Roiku niin pitkään kuin jaksat pitää kiinni. Mikäli tämä tuntuu helpolle, lisää lapoihin liikettä, kädet edelleen suorana, mutta hae liikettä lapoihin. Kun tämä sujuu voit hankkia vastuskumin, joka auttaa sinun leuanvedon ensimmäisillä metreillä. Tai voit suoraan aloittaa leuanvetosi jarruttavasta vaiheesta, pyydä apualainen, joka nostaa sinut ylös, ja tule jarruttaen alas, jättäen kyynärpäihin hallitun kulman. Kun tämä sujuu, voit kokeilla ensimmäistä leuanvetoa. Huomaa kuitenkin, että ennen leuanvetotangolle asettumista, sinun on hyvä lämmitellä huolellisesti ylävartalo, olkanivelet, kyynärpäät jne.