Painoliivi tuo lisäkiloja treenaamiseen

5 mainiota syytä ostaa

Junnaako harjoittelusi paikoillaan? Eikö kehitystä tapahdu? Osta painoliivit, joiden avulla taas harjoittelusi on nousujohteista
Eikö leuanveto haasta tarpeesi? Laita painoliivi yllesi, ja tsädäm, saat kuin huomaamatta jopa 30 kg lisäkiloja kehoosi.
Painoliivi lenkkikaveriksi? Kaipaatko lenkille korkeampia sykkeitä? Painoliivin avulla perinteinen peruskestävyyslenkki muuntuu vaikka vauhtikestävyysharjoitteluksi.
Kyykkyihin lisähaastetta? Ylämäet askelkyykyillä? Ei tunnu missään? Osta treenikaveriksesi painoliivit, ja pääset haastamaan itsesi sekä vahvat pakarasi uudella tavalla
Painoliivi lahjaksi? Onko sinulla ystävä, jonka sydän sykkii kovatehoiselle liikunnalle? Osta hänelle painoliivit lahjaksi? Näin hänen sydämensä pääsee sykkimään entistä kovemmin, ansaittua lepoa unohtamatta
Tilaa Painoliivi vaikka heti netistä!

Tilaa nopeasti ja helposti netistä suoraan kotiisi

Katso täältä

Lisäpainoliivi

Painoliivi? Mikä ihme tämä oikein onkaan? Kyseessä on liivi, jonka avulla pääset harjoittelemaan voimaa, nopeutta sekä kestävyyttä. Silloin kun haluat, siellä missä haluat! Painoliivi on siis nimensä veroisesti liivi, joka on painava. Usein pystyt säätämään liivin sinulle sopivaksi, haluatko sitten vähemmän tai enemmän lisäpainoa. Painoliivi vie kävely tai juoksulenkkisi aivan uudelle tasolle, sillä siinä missä lenkit tuntuivat aiemmin kevyille, nyt painoliivin ansiosta, voit tehdä harjoittelustasi juuri niin rankkaa kuin haluat.

Painoliivillä paino jakautuu tasaisesti

Painoliivillä pystyt jakamaan lisäpainon tasaisesti ympäri liiviä. Tämän jälkeen voit kiristää liivin eri kiristysvöillä, jolloin liikkeet saadaan suoritettua normaaleilla liikeradoilla, koska liivi on tiiviisti vasten kehoasi. Valitse painoliiviin painot jotka sopivat sinulle! Yleisimmät painoliiviin lisättävät painot ovat 10, 20 sekä 30 kg.

Maltilla alkuun

On lienee sanomattakin selvää, että painoliivi sopii sinulle, joka olet jo harjoittelut jonkin aikaa säännöllisesti. Sinulla tulee olla pohjalla säännöllistä peruskestävyysharjoittelua, jotta voit ottaa painoliivit mukaan kävelylenkille. Sillä liivin tuomien lisäkilojen ansiosta, huomaat sykkeen kohoavan nopeammin sekä korkeammalle kävelylenkin aikana.

Kehonpainoharjoittelu

Oletko harjoittelut jo vuosia erilaisia kehonpainoharjoitteita, ja huomaat nyt vuosien saatossa, että oma kehityksesi on pysähtynyt. Ja jotta kuntosi pystyy kehittymään, vaatii lihaksesi uudenlaisia ärsykkeitä. Siksi sinun on hyvä pohtia, toisiko painoliivi tarvitsemaasi lisähaastetta normaaliin kehonpainoharjoitteluusi. Mutta, koska tarkoituksena on tehdä kehittävää harjoittelua, sinun on hyvä arvioida omaa kuntotasoasi- realistisesti! Se että vuoden harjoitustauon jälkeen asetat painoliivit harteillesi, vaikka et saa suoritettua perinteistä punnerrusta puhtaalla tekniikalla. Tarkoittaa se valitettavasti liian usein sitä, että edessäsi on liian lyhyt tie, ja tämä tie päättyy usein loukkaantumiseen tai jonkin paikan kipeytymiseen. Näillä merkeillä kehosi koittaa kertoa, että nyt tahti on ollut liian kova ja sinun olisi hyvä pysähtyä hetkeksi perusasioiden äärelle.

Mikä painoliivi sopii sinulle?

Tähän on tuskin yhtä oikeaa vastausta, mutta kuten muissakin asioissa myös testaamalla eri painoliivejä, löydät niiden joukosta suosikkisi. Valitse haluatko ostaa painoliivin, joka on varusteltu vakiopainomäärällä, vai haluatko painoliivin, johon voit tarpeen mukaan lisätä tai vähentää painoja. Voit valita painoliivin painon nollasta kilosta aina 30 kg asti. Yleisimmät painoliivit ovat 10, 20 sekä 30 kg suuruisia. Painoliivistä saat siis kaipaamaasi lisähaastetta, niin kuntosalille, lenkkipolulle kuin juoksulenkille.

Painoliivi salille

Tässä pätee samat lainalaisuudet kuin muussakin harjoittelussa. Pakkaa painoliivit mukaan vasta kun peruskuntotasosi on kunnossa, älä ahnehdi, sillä se tie on usein liian lyhyt. Kun pystyt suorittamaan liikkeitä puhtaalla liiketekniikalla, voit tarvittaessa lisätä liikkeisiin lisäpainoja painoliivin avulla. Kokeile miltä leuanveto, dippi tai etunojapunnerrus tuntuu painoliivin kanssa. Mutta, mikäli et saa ensimmäistäkään leukaa vedettyä, anna painoliivin odottaa hetki vielä parempaa ajankohtaa. Painoliivi on erinomainen lisä siinä vaiheessa, kun omaat liikkeiden puhtaat liikeradat.