Parapähkinä seleeni kokemuksia

5 mainiota syytä ostaa

Kaipaatko vinkkejä terveellisiin välipaloihin? Osta parapähkinöitä, ja korvaa niillä nälissäsi sortumiisi huonoihin valintoihin
Parapähkinät sisältävät runsaasti kehollesi hyödyllisiä rasvoja
Käytkö salilla ja pohdit hyviä proteiinin lähteitä? Osta parapähkinöitä, eikä sinun silloin tarvitse turvautua jatkuvasti maitorahkaan ja raejuustoon
Kärsitkö seleenin puutteesta? Parapähkinät ovat yksi parhaimmista seleenin lähteistä. Nauti päivittäin n 3- 5 parapähkinää, jonka jälkeen niin kehosi kuin mielesi kiittää
Parapähkinöillä testosteronitasot nousuun, kohonnut testosteronitaso auttaa sinua mahdollisessa painonpudotuksessa
Tilaa Parapähkinä vaikka heti netistä!

Tilaa nopeasti ja helposti netistä suoraan kotiisi

Katso täältä

Parapähkinät välipalaksi

Onko sinulla niin kiire töissä, että et vain yksinkertaisesti ehdi syödä terveellisesti sekä riittävän säännöllisesti? Käykö sinulle useammin kuin kerran siten, että huomaat olleen päivän syömättä, ja kotiin tultuasi sinulla on karmiva nälkä, itseasiassa nälkä on niin kova, että ilta kuluu syödessä, lähes kaiken mitä käsiisi saatkaan? Kuulostaako liian tutulle?

Pohditko että missä on vika, kun painosi ei vain suostu laskemaan, ja keskivartalosi ympärillä oleva pelastusrengas sen kuin vain kasvaa… Tai itseasiassa, kyseessä ei ole pelastusrengas, vaan tämä on rengas joka hitaasti mutta varmasti hukuttaa sinut… Siksi ota härkää sarvista, ja tarkastele kriittisesti päivän aikana syömiäsi ruokia? Miltä ne näyttävät? Voisiko ne olla jonkin toisenlaiset, olisiko sinun mahdollista korvata jälleen kerran sortumasi herkut jollain terveellisemmällä vaihtoehdolla… kuten parapähkinällä!

Parapähkinällä kohti terveempää huomista!

Oletko kuullut sanonnan, että joki syntyy pienistä puroista? Sama asia pätee sinun terveyteesi, hyvinvointiin sekä energisyyteen. Usko pois, pienillä asioilla on uskomattoman suuri merkitys! Korvaa herkuttelu karkkisi, sipsisi tai muut makeat pahikset terveellisemmällä vaihtoehdolla. Kokeile miltä tuntuu, kun ostatkin kaappiisi pelkkiä hyvä vaihtoehtoja, näin sortuminen juuri niinä kriittisinä hetkinä on epätodennäköisempää, sillä nyt kaapistasi löytyykin parempi vaihtoehto. Osta keittiön kaappisi valmiiksi parapähkinöitä, jotka ovat helppo ottaa mukaan, niin työpaikalle kuin vaikka kesämökille.

Mikä ihmeen parapähkinä?

Mikäli sinun tarvitsee valita yksi pähkinä, joka parantaa aineenvaihduntaasi? Sinun valinta on parapähkinä. Pähkinä tekee lisäksi ihmeitä sinun testosteronitasoillesi sekä boostaa ehkä hiipuneita seksihaluja. Eikä tässä vielä kaikki, sillä parapähkinä laskee huonoa LDL kolesterolia sekä lisäksi nostaa hyvää HDL kolesterolitasoja. Parapähkinän väri tulee sen sisältämästä suuresta rasvamäärästä, sillä parapähkinä sisältää korkeita määriä sinulle terveellistä rasvaa, erilaisia mineraaleja sekä lihastemme rakennusainetta… proteiinia. Älä säikähdä, että suuri rasvamäärä tekisi tästä pähkinästä kaappisi pahiksen, sillä päinvastoin… Tämän parapähkinän sisältämät rasvat suorastaan hellivät kehoasi!

Maailman paras seleenin lähde

Tiesitkö että parapähkinät ovat vaatimattomasti maailman paras seleenin lähde, mitä tulee ruoan kautta haettaviin seleenin lähteisiin. Seleeni onkin yksi parapähkinän tärkeimmistä sen sisältämistä hivenaineista, lisäksi parapähkinä on myös vahva antioksidantti. Voit vain muutamalla päivittäisellä parapähkinällä kattaa päivittäisen seleenintarpeesi. Heille, joilla on seleeninpuutosta, parapähkinä toimii luonnonmukaisena testosteronin buustaajana. Tämä on varsin hyödyllinen tieto heille, jotka kamppailevat jatkuvasti pullistuvan ulkomuotonsa kanssa, sillä korkeampi testosteronitaso johtaa vaivattomampaan laihduttamiseen.

Miksi riittävä seleenintaso on tärkeää

Kun kehossasi on riittävästi seleeniä, vähentää se syöpäriskiä. Riittävällä seleenin saannilla on ennaltaehkäisevä vaikutus monia syöpiä vastaan. Voinko siis vetää huoletta parapähkinäöverit? Emme suosittele, koska parapähkinät sisältävät suuren määrän rasvaa sekä muita hivenaineita. Ja kuten muissakin asioissa, niin kohtuus kaikessa. Siksi on suositeltavaa nauttia maksimissaan noin kourallinen n, 3- 5 kpl parapähkinöitä päivässä. Koska liika on aina liikaa, niin myös parapähkinöiden sisältämän seleenin suhteen.